نمایش 1–15 از 54 نتیجه

محصولات تقویت ریشه مو طبیعی و گیاهی شامل انواع شامپو، صابون، رنگ موی گیاهی، محلول و تونیک هستند که از مواد طبیعی و گیاهی تهیه می‌شوند.

این محصولات به طور معمول شامل عصاره‌ها، روغن‌ها و عناصر غذایی مفیدی هستند که به رشد و تقویت ریشه مو کمک می‌کنند. همچنین به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات، از دیگر محصولات تقویت مو نیز استفاده نمایید.

 

در زیر به برخی از انواع محصولات تقویت ریشه موهای ضعیف موجود در عطارطب معرفی می شوند:

شامپو: شامپوهای طبیعی حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی هستند.

این شامپوهای گیاهی و طبیعی را می‌توان به طور معمول مانند شامپوهای شیمیایی استفاده کرد.

تفاوت اصلی این شامپوها با محصولات شیمیایی در استفاده از مواد طبیعی و گیاهی به جای مواد شیمیایی مضر است. مزایای استفاده از شامپوهای طبیعی و گیاهی شامل تقویت ریشه مو، حفظ سلامت مو و پوست سر، کاهش التهابات و خارش پوست سر و حاوی عناصر غذایی مفید برای موها می‌باشد.

خرید شامپو برای تقویت ریشه مو

 

صابون: صابون طبیعی نیز حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی هستند.

این صابون های گیاهی و طبیعی را می‌توان به طور معمول برای شستشوی موها و پوست سر استفاده کرد. مزایای استفاده از این صابون ها شامل تقویت ریشه مو، حفظ سلامت پوست سر، کاهش التهابات و خارش پوست سر و حاوی عناصر غذایی مفید برای موها می‌باشد.

 

محلول و تونیک: محلول و تونیک طبیعی حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی هستند.

این محصولات را می‌توان به طور معمول مانند محلول‌ها و تونیک‌ شیمیایی استفاده کرد. مزایای استفاده از این محصولات تقویت ریشه مو شامل تقویت ریشه مو، حفظ سلامت مو و پوست سر، کاهش التهابات و خارش پوست سر و حاوی عناصر غذایی مفید برای موها می‌باشد.

این محلول ها معمولا به چند صورت قبل از حمام، در حین حمام کردن و بعد از حمام مورد استفاده قرار میگیرند که در عطارطب نیز موجود هستند.

 

رنگ موی گیاهی: این رنگ موهای گیاهی جایگزین بسیار خوبی برای رنگ های شیمیایی هستند که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.

خوبی این رنگ موهای طبیعی آن است که حتی خانم های باردار هم می توانند از آن استفاده کنند زیرا فقط از گیاهان دارویی در آن استفاده شده و هیچ ماده شیمیایی در آن موجود نیست.

برای استفاده از آنها و تقویت ریشه مو باید به رنگ مو کمی آب جوش اضافه کرد تا غلظتی شبیه به شامپو پیدا کند و آنها را به موها آغشته کرد و بعد از 1-2 ساعت با شامپو یا صابون ترجیحا گیاهی موها را شستشو داد.

 

روغن: یکی از قدیمی ترین محصولات برای تقویت مو، استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی بوده اند.

روغن هایی مثل آرگان، روغن زیتون و هزاران روغن گیاهی دیگر هستند که باعث تقویت ریشه موهای شما خواهند شد.

باید کمی روغن را روی مو ریخت، موها را چند دقیقه ماساژ داد و سپس موها را ترجیحا با شامپو یا صابون گیاهی شستشو داد.

 

حنای طبیعی: حنا نیز از گذشته برای زیبایی و تقویت مو استفاده می شده است.

حنا برای تقویت ریشه مو به دو صورت حنای طبیعی و بی رنگ موجود است. حنای بیرنگ همان حنای طبیعی است با این تفاوت که رنگی به موهای شما نمی دهد و می توانید به راحتی از تمام خواص حنا بدون اینکه رنگ دهی داشته باشد استفاده کنید.

 

خرید محصولات تقویت ریشه مو طبیعی:

محصولات تقویت ریشه موهای ضعیف طبیعی و گیاهی می توانند جایگزین خوبی برای محصولات شیمیایی شده و سلامت موهایتان را تقویت کنند. مصرف آنها بسیار ساده است و برای ریشه موهای ضعیف بسیار مفید هستند.