نمایش 1–15 از 43 نتیجه

محصولات ضد شوره سر گیاهی، جزو محصولات مراقبت از مو است که از عناصر و عصاره‌های گیاهی تهیه می‌شوند و به عنوان یک راه حل طبیعی برای درمان شوره سر استفاده می‌شوند.

در عطارطب چند نوع از محصولات ضد شوره سر گیاهی موجود است:

شامپو:

انواع شامپو گیاهی و طبیعی در عطارطب به 2 دسته تقسیم می شوند. برخی به صورت تخصصی برای درمان شوره سر طراحی شده اند که بسته به جنس مو چرب، خشک و معمولی می توانید آنها را انتخاب کنید.

این شامپو ها علاوه بر خاصیت ضد شوره داشتن خواصی مانند، افزایش رشد مو، تغذیه مو، رفع التهاب، تقویت مو، ضد ریزش را نیز انجام می دهند.

دسته ای دیگر از شامپو ضد شوره گیاهی جنبه عمومی دارند و هر فردی با هر جنس مویی میتواند از آن استفاده کند

این شامپو ها علاوه بر خاصیت ضد شوره، تقویت کننده مو ، افزایش رشد مو، تغذیه مو، رفع التهاب، تقویت مو، ضد ریزش را نیز دارند. برای دیدن شامپو ضد شوره از لینک های زیر اقدام کنید

خرید شامپو ضد شوره گیاهی

خرید شامپو ضد شوره برای موهای چرب

خرید شامپو ضد شوره موهای خشک

 

صابون:

صابون های ضد شوره انواعی از صابون طبیعی و تقویت کننده گیاهی هستند که علاوه بر تقویت موی سر، درمان شوره سر، افزایش رشد مو، رفع ریزش مو را نیز انجام میدهند و در کنار شامپوهای گیاهی ضد شوره بسیار مناسب است. اغلب این موارد جزو صابون تقویت کننده مو هم هستند.

 

حنا:

حنای طبیعی از قدیم جزو محصولات ضد شوره سر قوی و تقویت کننده مو بحساب می آمده. باید آنها را با آب مخلوط کنید و روی سر قرار دهید و سپس موهایتان را آبشکی کنید.

اما مشکل این حناها این است که برخی دوست ندارند موهایشان رنگ حنا بگیرد. اینجاست که حنای بیرنگ را باید استفاده کنید.

خرید حنای طبیعی

 

حنای بیرنگ:

این محصولات دقیقا همان حنا هستند و همان خواص حنا را دارند با این تفاوت که هیچ رنگی به موهایتان نمی دهند.

آنها موهای شما را تقویت کرده و به مرور شوره سر را برطرف می کنند.

اما اگر دوست دارید بجای حنای بیرنگ، موهایتان را رنگ کنید چه؟ آن وقت باید از رنگ موی گیاهی استفاده کنید.

خرید حنای بیرنگ

 

رنگ موی:

در این رنگ های طبیعی حنا و گیاهان دارویی استفاده شده و برای همه خانم ها و آقایان قابل استفاده است.

بخاطر طبیعی بودن این محصولات تنوع رنگی آنها معمولا کمتر است اما این اطمینان را دارید که در آنها هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده.

این نوع از رنگ مو طبیعی علاوه بر اینکه موهای شما را رنگ کرده، باعث تقویت مو، خوش حالتی و رفع شوره سر می شود.

روش مصرف آنها بسیار ساده است و فقط باید با آب مخلوط شده و روی سر قرار گرفته شود و بعد از چند ساعت موهایتان را با شامپو و ترجیحا شامپو گیاهی شستشو دهید تا هم رنگ زیبایی داشته باشد و هم موهایتان تقویت شود. انواع رنگ موی گیاهی و طبیعی را از لینک زیر ببینید:

خرید رنگ موی گیاهی

 

روغن گیاهی و طبیعی:

یکی از مهمترین محصولات ضد شوره و تقویت کننده مو استفاده از روغن های گیاهی است. این روغن های گیاهی و طبیعی روش مصرف ساده ای دارند. فقط کافی است که آنها را روی مو بمالید و ماساژ دهید و بعد از مدتی آنها را شستشو دهید تا به مرور شوره سر شما رفع شود.

 

تفاوت و مزایای محصولات ضد شوره سر گیاهی نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از:

ترکیبات طبیعی: محصولات ضد شوره سر گیاهی از ترکیبات طبیعی و گیاهی تهیه می‌شوند که به پوست و موها کمتر آسیب می‌رسانند نسبت به محصولات شیمیایی با ترکیبات قوی و محرک.

کاهش التهاب: ترکیبات گیاهی موجود در این محصولات می‌توانند التهاب پوست سر را کاهش داده و از خارش و حساسیت ناشی از شوره سر کاسته شود.

رطوبت رسانی و نرمی موها: برخی از محصولات ضد شوره سر گیاهی دارای ترکیباتی هستند که باعث تغذیه موها شده، آن‌ها را تقویت می‌کنند و به آن‌ها نرمی و لطافت می‌بخشند.

عدم وابستگی: استفاده مداوم از محصولات شیمیایی ممکن است باعث وابستگی پوست به این محصولات شود و در صورت قطع استفاده، شوره سر مجدداً بروز کند. اما با استفاده از محصولات ضد شوره سر گیاهی، این خطر وجود ندارد.