در حال نمایش 5 نتیجه

لوسیون تقویت مو گیاهی یک نوع محصول طبیعی است که برای تقویت و تغذیه موها استفاده می‌شود.

این نوع از لوسیون ها ریشه مو را قوی کرده و رشد موها را افزایش می دهند.

به شما توصیه می شود که در کنار این لوسیون تقویت مو از محصولات مراقبت از مو مانند، محصولات تقویت مو گیاهی، ماسک تقویت مو هم استفاده نمایید.

همچنین استفاده از محصولات زیر که در عطارطب هم موجود هستند به شما کمک خواهند کرد:

محصولات تقویت ریشه مو گیاهی

خرید ماسک تقویت مو

خرید صابون ضد ریزش و تقویت کننده مو

شامپو تقویت کننده موی سر

شامپو برای تقویت ریشه مو

لوسیون گیاهی تقویت مو

محلول تقویت مو گیاهی

تونیک تقویت مو 

 

در عطارطب چند مدل لوسیون تقویت مو موجود است:

لوسیون میرتول:

این لوسیون گیاهی در واقع یک مکمل شامپو گیاهی است و در کنار آن تقویت کننده موهای شما نیز هست. اگر از شامپوهای شیمیایی و حاوی سولفاتی استفاده میکنید پس حتما باید برای رفع عوارض آنها از لوسیون میرتول استفاده نمایید.

برای استفاده از آن هم برای رفع ضرر شامپوهای شیمیایی و هم تقویت مو باید این لوسیون را داخل یک شامپو خالی کنید و خوب تکان دهید، شامپو را روی سر ریخته ماساژ داده و موها را به صورت کامل آبکشی کنید.

 

لوسیون رزماری الیس:

این لوسیون یک تقویت کننده مو بسیار خوب است. تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو و حتی رویش مجدد مو جزو خواص این لوسیون هستند.

از این لوسیون برای تقویت ابرو هم می توانید استفاده کنید که البته می توانید درکنار آن از محصولات تقویت ابرو و مژه نیز استفاده کنید.

برای تقویت موی سر، صبح و شب هر بار به مدت حداقل ۲ دقیقه ۱۵ تا ۲۰ قطره برای آقایان و ۲۵ تا ۳۰ قطره برای خانم‌ها از لوسیون رزماری را با نوک انگشتان روی ناحیه مورد نظر ماساژ دهید.

 

لوسیون تقویت مو بهاره:

با لوسیون مو بهاره موهایتان را تقویت و ضخیم کرده و چربی سر خودتان را متعادل کنید.

این لوسیون باعث تقویت مو و پرپشت شدن موهایتان شده، رشد موهایتان را افزایش داده، از سفید شدن موهایتان جلوگیری کرده و رطوبت موهایتان را حفظ می کند.

دو بار در شبانه روز و در هر بار مصرف 25 تا 30 قطره را بر روی پوست سر ریخته و به آرامی ماساژ دهید.

 

لوسیون مویلا:

این لوسیون یک محصول از روغن طبیعی است شامل روغن زیتون، روغن فندق و روغن بادام تلخ که باعث تقویت موهای شما خواهد شد. هر شب قبل از خواب مقداری از لوسیون را به پوست سر بمالید و چند دقیقه آرام مالش دهید.

 

لوسیون قزل گون:

این لوسیون بدون روغن بوده، حاوی عصاره گیاهان دارویی است و خواصی مانند ترمیم کننده، آبرسان مو، تقویت کننده و ضد ریزش مو را دارد و مناسب هر نوع مویی است.

در کنار انواع لوسیون گیاهی تقویت مو می توانید از محصولات تقویت مو، انواع محلول تقویت مو، تونیک تقویت مو، ماسک تقویت مو گیاهی استفاده کنید و برای شستشوی موهایتان حتما از شامپو تقویت مو استفاده نمایید.

 

تفاوت و مزایای لوسیون گیاهی تقویت مو نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از:

1. طبیعی بودن: لوسیون گیاهی تقویت مو از مواد طبیعی تهیه می‌شود و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر است. این به معنی کاهش خطر تحریک پوست و موها، حساسیت‌های ناخواسته و احتمال ایجاد عوارض جانبی می‌باشد.

2. تغذیه و تقویت: لوسیون گیاهی تقویت مو معمولاً حاوی ویتامین‌ها، عناصر معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز برای تغذیه و تقویت موها است. این عناصر می‌توانند به تقویت ریشه‌های مو، افزایش رویش موها و بهبود سلامت موها کمک کنند.

3. حفظ رطوبت: محصولات گیاهی معمولاً حاوی مواد مرطوب‌کننده هستند که می‌توانند پوست سر و موها را نرم و لطیف نگه دارند و از خشکی و شکنندگی آنها جلوگیری کنند.

4. کمک به سلامت پوست سر: عناصر گیاهی موجود در لوسیون گیاهی تقویت مو می‌توانند به بهبود سلامت پوست سر کمک کنند و مشکلات مانند خارش و التهاب را کاهش دهند.

5. کاهش خطر تحریک: محصولات ضد موخوره گیاهی به دلیل طبیعی بودن، کمترین خطر تحریک

 

خرید لوسیون تقویت مو گیاهی:

در کنار انواع لوسیون تقویت کننده مو می توانید از محصولات تقویت مو، انواع محلول تقویت مو، تونیک تقویت مو، ماسک تقویت مو گیاهی استفاده کنید و برای شستشوی موهایتان حتما از شامپو تقویت مو استفاده نمایید.