نمایش 1–15 از 20 نتیجه

صابون ضد جوش علاج، رفع جوش و جای جوش صورت

قیمت اصلی 62,000 تومان بود.قیمت فعلی 59,500 تومان است.

صابون‌های ضد لک گیاهی محصولاتی هستند که برای کمک به کاهش لک‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این صابون‌های گیاهی اغلب حاوی ترکیبات طبیعی مانند عصاره‌ها، روغن‌ها، گیاهان دارویی و مواد مفید دیگری هستند که به پوست کمک می‌کنند.

تفاوت صابون ضد لک گیاهی موجود در عطارطب با بقیه صابون های طبیعی آن است که در اغلب این محصولات بجای عصاره از خود گیاه دارویی هم استفاده شده تا اثر گذاری محصول بیشتر شود.

به شما توصیه می شود که علاوه بر صابون روشن کننده و ضد لک گیاهی از محصولات زیر که در عطارطب هم موجود هستند حتما استفاده نمایید. 

انواع ضد لک گیاهی

کرم گیاهی ضد لک

ماسک روشن کننده پوست

صابون ضد جوش

صابون طبیعی مخصوص پوست چرب

صابون مخصوص پوست خشک و حساس

صابون آبرسان

صابون ضد اگزما

صابون ضد چین و چروک صورت 

صابون منافذ باز پوست

یکی از صابون های ضد لک برای انواع پوست، صابون زردچوبه است که در عطارطب هم موجود می باشد.

 

تفاوت صابون گیاهی روشن کننده پوست با نوع شیمیایی:

به صورت عمده تفاوت در ترکیبات استفاده شده در آنهاست.

صابون‌های ضد لک شیمیایی معمولاً شامل مواد شیمیایی هستند. این مواد ممکن است برخی از افراد حساسیت‌ها یا عوارض جانبی ناخواسته مانند خشکی، تحریک یا التهاب پوست ایجاد کنند.

در مقابل، صابون‌های ضد لک طبیعی از مواد طبیعی ترکیب شده‌اند که معمولاً خالی از مواد مصنوعی و مواد نگهدارنده هستند. ترکیبات طبیعی مانند عصاره‌ها، روغن‌ها و گیاهان دارویی در این صابون‌ها استفاده می‌شوند.

آنها دارای خواص ضد التهابی و روشن کننده هستند که به کاهش لک‌های پوست کمک می‌کنند. همچنین، اغلب صابون‌های طبیعی فاقد مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی تحریک‌کننده هستند که باعث حفظ تعادل طبیعی پوست و کاهش خطر بروز عوارض جانبی می‌شوند.

 

خرید صابون ضد لک گیاهی:

درمان لک و روشن کردن پوست با استفاده از صابون بسیار ساده و کاربردی است. البته استفاده از صابون روشن کننده و ضد لک در کنار انواع محصولات ضد لک گیاهی مانند کرم های گیاهی درمان را ساده تر و سریعتر می کنند.