در حال نمایش 4 نتیجه

محصولات مراقبت از لب طبیعی شامل ترکیبات طبیعی و گیاهی هستند که برای نرم کردن و آبرسانی لب‌ها، بهبود ترک‌های لب و جلوگیری از خشکی لب‌ها استفاده می‌شوند. این محصولات معمولاً از روغن‌های گیاهی و عصاره‌های گیاهی دیگر تهیه می‌شوند.

در عطارطب محصولات مراقبت از لب طبیعی 2 نوع هستند:

بالم لب: بالم لب یکی از مهمترین محصولات مراقبت از لب است. بالم لب رژی موجود در عطارطب حاوی روغن گیاهی است که به عنوان یک آبرسان و احیا کننده قوی پوست لب عمل می کند.

این نوه از بالم لب باعث جلوگیری از خشکی لب ها شده و از ترک خوردگی آنها جلوگیری می کند.

همچنین این محصولات پوست لب شما را تغذیه و تقویت کرده و حاوی ویتامین E نیز هستند.

 

حجم دهنده لب:

این لوسیون حجم دهنده حاوی جین سینگ و مازو بوده و خواصی مثل پر رنگ کردن رنگ لب، رفع کمبود ویتامینهای پوست لب، رفع ترک و زخم ناشی از خشکی لب، نرم کننده و براق کننده لب ها بوده و باعث رطوبت رسانی عمقی به لبهای شما نیز می شود.

مواد تشکیل دهنده این محصول باعث خونرسانی به لب ها شده و باعث تغذیه لب، تقویت آن و حجیم شدن آن می شود.

مصرف این محصول در طولانی مدت اثرات حجم دهندگی را حفظ می کند.

محصولات مراقبت از لب طبیعی معمولاً با برخورداری از ترکیبات غنی‌کننده و نرم‌کننده، پوست لب را تغذیه و بازسازی می کنند و باعث ترمیم ترک‌ها و جلوگیری از خشکی آنها می‌شوند.

 

مزایای محصولات مراقبت از لب طبیعی عبارتند از:

نرم کردن و آبرسانی لب‌ها.

بهبود ترک‌ها در لب‌ها.

جلوگیری از خشکی لب‌ها و بروز لب های خشک.

کمک به شفافیت و جلوگیری از آسیب به لب‌ها.

تغذیه پوست لب و بازسازی آن.

در مقابل، محصولات شیمیایی ممکن است حاوی موادی باشند که می‌توانند عوارض جانبی مانند حساسیت، خارش و تحریک پوست را به همراه داشته باشند. همینطور محصولات شیمیایی معمولاً حاوی مواد شیمیایی قوی هستند که ممکن است به لب‌های شما آسیب برسانند

 

نحوه استفاده از محصولات مراقبت از لب طبیعی به صورت زیر است:

پاکسازی لب: قبل از استفاده از محصولات مراقبت از لب، لب‌های خود را با آب و صابون ملایم یا با یک پاک کننده لب طبیعی تمیز کنید.

استفاده از بالم لب: یک لایه نازک از بالم لب طبیعی را روی لب‌های خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. می‌توانید این عمل را چند بار در روز تکرار کنید.

استفاده از لوسیون حجم دهنده لب: لوسیون حجم دهنده لب طبیعی را به صورت مستقیم روی لب‌ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. این کار می‌تواند به رطوبت رسانی و تغذیه عمیق لب‌ها کمک کند.

 

تفاوت و مزایای محصولات مراقبت از لب طبیعی نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از:

ترکیبات طبیعی: محصولات مراقبت از لب طبیعی از ترکیبات و روغن‌های طبیعی تهیه می‌شوند که به لب‌ها تغذیه و مرطوبیت بیشتری می‌دهند، بدون ایجاد حساسیت یا آسیب به پوست لب‌ها.

عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر: محصولات مراقبت از لب طبیعی بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، فتالات و مواد نگهدارنده تهیه می‌شوند، که به لب‌ها اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی تغذیه شده و خوش فرم شوند.

 

خرید محصولات مراقبت از لب:

استفاده از مرطوب کننده و نرم کننده لب و محصولاتی که از ترک لب جلوگیری کنند و همچنین باعث زیبایی آنها شوند در زیبایی شما نیز بسیار موثر هستند. این محصولات در کنار حجم دهنده لب زیبایی لب ها را بیشتر خواهند کرد.