نمایش 1–15 از 24 نتیجه

کرم ماسک گیاهی ضد لک، ضد جوش و روشن کننده ادیب

قیمت اصلی 78,000 تومان بود.قیمت فعلی 75,900 تومان است.

ماسک صورت طبیعی، محصولی است که از ترکیبات طبیعی و ارگانیک تهیه شده و برای تغذیه، تقویت و آبرسانی پوست صورت استفاده می‌شود.

از این ماسک ها در کنار محصولات مراقبت از پوست می توانید استفاده کنید تا پوست شما همیشه شاداب بماند.

 

در عطارطب چند نوع ماسک صورت طبیعی موجود است:

ماسک خاک رس:

این نوع ماسک صورت که از انواع خاک رس شامل خاک رس سبز، خاک رس سفید، خاک رس قرمز تهیه شده که هر کدام برای یک منظور و برای یک جنس پوست آماده شده است.

پوست چرب، خشک و معمولی هر کدام می توانند بسته به نیاز خودشان از این انواع ماسک خاک رس استفاده کنند.

خرید ماسک خاک رس

 

ماسک ضد جوش: این نوع از ماسک صورت طبیعی مخصوص درمان جوش است. این نوع از ماسک صورت می توانند از خاک رس و یا به صورت کرم تهیه شده باشند.

ماسک طبیعی برای جوش

 

ماسک روشن کننده: این نوع ماسک صورت هم به صورت کرم و پودر موجود است. ترکیبی از گیاهان دارویی مختلف باعث شده تاثیر این نوع از ماسک صورت زیاد باشد.

خرید ماسک روشن کننده صورت

 

ماسک لایه بردار: یکی از کارهای مهم یک ماسک صورت لایه بردار، جوانسازی پوست و حذف منافذ باز پوست شماست. این نوع از ماسک هم یا از خاک رس هستند یا از ترکیب گیاهان دارویی مختلف. مصرف آنها بسیار ساده است و علاوه بر لایه برداری باعث روشن شدن پوست و جوانسازی پوست شما خواهند شد.

خرید ماسک لایه بردار صورت

 

نحوه استفاده از ماسک صورت طبیعی به صورت پودر:

1. پاکسازی پوست: قبل از استفاده از ماسک صورت، پوست خود را به طور کامل پاکسازی کنید تا از هرگونه آلودگی و آرایش پاک شود.

2. آماده سازی مخلوط: ماسک مورد نظر را با مواد مورد نیاز تهیه کنید. معمولا ماسک های طبیعی را با آب مخلوط کرده و روی صورت می زنند اما می‌توانید برای تاثیر بیشتر آنها از موادی مانند عسل، آرد نخود، آلوئه ورا، آرد برنج و چای سبز در ترکیب آنها استفاده کنید. 

3. استفاده از ماسک: ماسک را با آب مخلوط و آن را به طور یکنواخت بر روی پوست صورت خود بمالید. می توانید از ماسک طبیعی و ماسک گیاهی سایت استفاده نمایید.

از لبه‌های چشم و لب‌ها دوری کنید و همواره دور از مناطق حساس پوست استفاده کنید.

4. زمان نگهداری: ماسک را روی پوست خود بگذارید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در صورت گذاشته شود تا ترکیبات آن به پوست نفوذ کنند.

5. شستشو: پس از گذشت زمان مورد نیاز، ماسک را با آب گرم شستشو دهید. از حرکات دایره‌ای ملایم برای ماساژ و شستشو استفاده کنید.

6. مرطوب کردن: پس از شستشو، پوست خود را با استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب مرطوب کنید.

در مورد کرم های گیاهی باید گفت که بعد از شستشو و پاکسازی پوست کمی از آن را روی پوست قرار دهید و ماساژ دهید و بعد از چند ساعت پوست را به صورت کامل شستشو دهید.

 

تفاوت و مزایای ماسک صورت طبیعی نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از: 

1. ترکیبات طبیعی: ماسک صورت طبیعی از ترکیبات طبیعی و ارگانیک تهیه می‌شود که کمترین میزان عوارض جانبی را دارند و به پوست حساس و حساسیت‌زده کمک می‌کنند.

2. تغذیه و تقویت پوست: ماسک صورت طبیعی می‌تواند باعث تغذیه پوست شما شود. اغلب ماسک های صورت از ترکیبات گیاهی تشکیل شده اند که باعث تغذیه پوست شما خواهند شد.

3. لایه بردرای: دلیل مهم برای استفاده از ماسک صورت لایه برداری پوست است. این کار باعث جوانسازی و زیبایی پوست شما خواهد شد.

4. تنفس پوست: یکی از کارهای مهم ماسک صورت بعد از لایه برداری و جوانسازی تنفس پوست است. وجود گیاهان دارویی باعث می شود که به پوست شما آسیب وارد نشده و پوست شما نرم و لطیف شود.

 

خرید ماسک صورت طبیعی:

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات حتما از مرطوب کننده پوست هم استفاده نمایید تا لطافت پوست شما حفظ شود.