نمایش 1–15 از 35 نتیجه

صابون انار علاج، روشن کننده، جوانسازی پوست، بستن منافذ باز پوست

قیمت اصلی 54,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,500 تومان است.

صابون ضد چروک گیاهی صورت یک محصول مراقبت از پوست گیاهی است که برای تمیزی و مراقبت از پوست صورت استفاده می‌شود و به کاهش چروک‌های پوست کمک می‌کند.

این صابون‌ های طبیعی معمولاً حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی با خواص ضد اکسیداسیون و ضد التهاب هستند.

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات از محصولات گفته شده زیر هم استفاده کنید تا نتایج سریعتری را بدست آورید:

محصولات جوانسازی پوست

صابون برای پوست جرب

صابون برای پوست خشک و حساس

صابون آبرسان گیاهی و طبیعی

محصولات ضد چین و چروک گیاهی و طبیعی

انواع کرم ضد چروک گیاهی

کرم جوانسازی پوست

 

در زیر به روش مصرف صابون گیاهی ضد چروک صورت و تفاوت استفاده از این محصولات بجای محصولات شیمیایی می‌پردازم.

روش مصرف صابون گیاهی ضد چروک صورت:

آماده‌سازی پوست: پوست صورت خود را با آب گرم آبکشی کنید تا منافذ آن باز شود و آماده جذب صابون باشد.

مرطوب کردن صابون: صابون را در دستان خود بگیرید و با آب داغ یا آب گرم تا حدی مرطوب کنید تا تولید حباب‌ کند.

ماساژ: با استفاده از دستان خود، صابون را به صورت مرطوب خود بمالید. سپس با حرکات دایره‌ای و ملایم پوست صورت را ماساژ دهید. تمرکز خاصی روی ناحیه‌های مورد نیاز مثل چروک‌ها و خطوط ریز می‌تواند مفید باشد.

شستشو: پس از ماساژ، صابون را با آب گرم بشویید تا کاملاً از پوست صورتتان برود. اطمینان حاصل کنید که همه صابون روی پوست شسته شده است.

آبکشی: پوست صورت را با آب خنک آبکشی کنید.

 

تفاوت استفاده از صابون گیاهی ضد چروک بجای محصولات شیمیایی:

مواد طبیعی: صابون گیاهی ضد چروک معمولاً از مواد طبیعی مانند عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی تهیه می‌شود. این محصولات دارای خواص ضد اکسیداسیون و ضد التهابی هستند که به پوست کمک می‌کنند در برابر آسیب‌های محیطی مقاومت نشان دهد. 

برای هر جنس پوست یک نوع صابون: صابون گیاهی ضد چروک معمولاً با توجه به نوع پوست و نیاز‌های آن تهیه می‌شود. این صابون‌ها می‌توانند برای پوست های چرب، خشک، حساس و معمولی مناسب باشند. به عنوان مثال، صابون گیاهی حاوی روغن نارگیل ممکن است برای پوست خشک مفید باشد، در حالی که صابون گیاهی حاوی عصاره آلوئه‌ورا برای پوست حساس مناسب است.

مراقبت طبیعی: این صابون ها معمولاً حاوی عناصر غذایی و ویتامین‌هایی است که باعث تغذیه پوست شده و به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کنند. این محصولات می‌توانند بهبود الاستیسیته پوست و کاهش ظاهر چروک‌ها منجر شوند. در مقابل، صابون‌های شیمیایی ممکن است حاوی مواد شوینده و مواد نگهدارنده باشند که می‌تواند به پوست صورت آسیب برساند و باعث خشکی و تحریک پوست شود.

عدم استفاده از مواد مضر: صابون گیاهی ضد چروک معمولاً خالی از مواد مضری است که ممکن است در صابون‌های شیمیایی یافت شوند. برخی از محصولات شیمیایی حاوی مواد مانند پارابن‌ها، فتالات و لانولین ممکن است برای پوست ضرر آور باشند. استفاده از صابون گیاهی ضد چروک به شما اطمینان می‌دهد که به پوستتان مواد مضر وارد نمی‌شود.

 

خرید صابون ضد چروک گیاهی:

استفاده از صابون طبیعی در کنار دیگر محصولات مراقبت از پوست و ضد چروک طبیعی موجود در عطارطب باعث جوانسازی و شادابی پوست شما خواهد شد.