در حال نمایش 14 نتیجه

ماسک خاک رس یک ماسک طبیعی است که از خاک رس تولید می شود.

این ماسک ها حاوی مواد معدنی هستند. ماسک خاک رس معمولاً برای تمیز کردن و ترمیم پوست، کنترل چربی و درمان جوش ها استفاده می شود.

در عطارطب ماسک خاک رس بسته به جنس پوست شما شامل ماسک خاک رس چرب، خشک و معمولی می باشد. یعنی برای هر نوع پوست یک نوع ماسک خاک رس موجود است.

انواع ماسک خاک رس سبز

انواع ماسک خاک رس سفید

انواع ماسک خاک رس قرمز

 

نحوه استفاده از ماسک خاک رس:

استفاده از ماسک خاک رس بسیار ساده است.

ابتدا پوست خود را با آب گرم و شستشوی مناسب تمیز کنید. سپس مقداری از ماسک را برداشت کرده و به طور یکنواخت روی پوست خود بمالید.

پس از 15-20 دقیقه، ماسک را با آب گرم بشویید و پوست خود را خشک کنید. برای بهترین نتیجه، می توانید این ماسک را یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

به شما توصیه می شود که در کنار ماسک خاک رس حتما از محصولات مراقبت از پوست، انواع ماسک صورت طبیعی، ماسک صورت گیاهی و مرطوب کننده پوست استفاده نمایید تا تاثیر ماسک بهتر شده و پوست شما سریعتر بازسازی شود.

 

تفاوت و مزایای استفاده از ماسک خاک رس نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از:

1. طبیعی بودن: ماسک خاک رس به طور طبیعی استخراج می شود و خالی از مواد شیمیایی مضر است. این به معنای کاهش خطرات و عوارض جانبی ناشی از استفاده از محصولات شیمیایی است.

2. خواص ضد التهابی و ضد باکتریال: خاک رس دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریال است که می تواند به درمان جوش ها و قرمزی پوست کمک کند.

3. تنظیم ترشح چربی: ماسک خاک رس قابلیت جذب چربی را دارد و می تواند ترشح چربی را کنترل کند.

4. تمیز کنندگی عمقی: خاک رس می تواند آلودگی ها و آثار آرایش را از پوست جذب کند و به تمیزی عمقی پوست کمک کند.

 

خرید ماسک خاک رس:

استفاده از خاک رس مخصوص هر پوست، بسته به جنس پوست شما که می تواند چرب، خشک و معمولی باشد، باعث بازسازی آن شده و جوانسازی پوست شما را سرعت می بخشد.