نمایش 1–15 از 116 نتیجه

صابون انار علاج، روشن کننده، جوانسازی پوست، بستن منافذ باز پوست

قیمت اصلی 54,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,500 تومان است.

محصولات ضد چین و چروک طبیعی و گیاهی شامل ترکیبات و عصاره‌های گیاهی و طبیعی هستند که طراحی شده‌اند تا علائم پیری و چین و چروک پوست را کاهش دهند و پوست را ترمیم و تغذیه کنند.

این محصولات مراقبت از پوست معمولاً بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و با استفاده از ترکیبات طبیعی تهیه می‌شوند.

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات، از محصولات جوانسازی پوست هم استفاده نمایید.

از جمله محصولات ضد چین و چروک عطارطب شامل:

صابون: صابون های گیاهی و طبیعی باعث تعادل در چربی پوست شده و با داشتن ترکیبات گیاهی پوست را لطیف می کنند. این صابون های گیاهی پوست شما را تغذیه کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کنند .

برخی از این صابون های ضد چروک به عنوان یک لایه بردار ملایم هم عمل می کنند.

انواع صابون گیاهی ضد چروک

 

کرم: انواع کرم ضد چروک طبیعی و گیاهی نیز مانند صابون می توانند خواص لایه برداری ملایم داشته، رطوبت رسان بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

کرم جوانسازی پوست

کرم ضد چروک گیاهی

 

ماسک: ماسک صورت هم مانند صابون و کرم طبیعی یک لایه بردار است با این تفاوت که قدرت لایه برداری آنها کمی بیشتر است.

ترکیبات گیاهی و طبیعی داخل این ماسک های صورت باعث حفظ رطوبت و رطوبت رسانی به پوست و لطیف شدن پوست شده و از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

 

لایه بردار: برای جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس داشتن یک لایه بردار طبیعی الزامی است. لایه برداری پوست باعث تحریک لایه های زیرین برای پوست سازی شده و این تحریک باعث تولید پوست جوان تر خواهد شد. این کار در فرآیند جوانسازی بسیار مهم است. 

 

روغن: استفاده از روغن گیاهی و طبیعی باعث می شود به سرعت چین و چروک پوست شما درمان شده، پوست شما آبرسانی شود و پوست سازی و جوانسازی پوست برای شما انجام شود.

البته برخی از افراد ممکن است که نسبت به استفاده از روغن روی پوست خود حس خوبی نداشته باشند.

 

نحوه استفاده از محصولات ضد چروک طبیعی و گیاهی به صورت زیر است:

1. پاکسازی پوست: پوست را با یک محصول پاکسازی طبیعی و ملایم تمیز کنید تا از آلودگی‌ها و آثار آرایش پاک شود.

2. مرطوب کنندگی پوست: از یک محصول مرطوب کننده طبیعی و غنی از روغن‌های گیاهی استفاده کنید. این محصولات می‌توانند حاوی روغن‌های نارگیل، روغن آرگان و روغن رزماری باشند که به پوست انعطاف کافی را می‌دهند.

3. ماساژ: با استفاده از یک کرم یا روغن ضد چروک گیاهی، به آرامی ماساژ دهید. این کار باعث افزایش رساندن مواد مغذی به پوست و بهبود خونرسانی می‌شود.

4. استفاده از ماسک‌های ضد چروک: ماسک‌های ضد چروک طبیعی می‌توانند پوست را تغذیه کنند و ظاهر چین و چروک را بهبود می‌بخشند.

 

خرید ضد چروک طبیعی و گیاهی:

بسته به اینکه شما با چه نوع محصولی (کرم، ماسک، روغن یا صابون) راحت تر هستید می توانید یکی از محصولات گیاهی ضد چروک را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.