نمایش 1–15 از 26 نتیجه

صابون ضد جوش علاج، رفع جوش و جای جوش صورت

قیمت اصلی 62,000 تومان بود.قیمت فعلی 59,500 تومان است.

صابون زردچوبه آسپیان

قیمت اصلی 57,500 تومان بود.قیمت فعلی 49,500 تومان است.

صابون‌ ضد اگزمای طبیعی یک صابون گیاهی و طبیعی است که معمولاً از روغن‌های گیاهی، گل‌ها و گیاهان دارویی تهیه می‌شوند.

این صابون‌ها به پوست لطافت می‌دهند و باعث تحریک و خشک شدن پوست نمی‌شوند. برخلاف صابون‌های شیمیایی که ممکن است حاوی الکل، رنگ، عطر، پارابن یا سولفات باشند و باعث تشدید علائم اگزما شوند.

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات از محصولات زیر هم برای تاثیر بیشتر استفاده نمایید:

محصولات مراقبت از پوست خشک

انواع صابون آبرسان طبیعی

انواع روغن آبرسان پوست

انواع مرطوب کننده پوست

انواع کرم مرطوب کننده پوست

آبرسان مناسب پوست خشک

 

نحوه مصرف صابون ضد اگزما:

برای استفاده از صابون‌ مخصوص اگزمای طبیعی، بهتر است قبل از حمام کردن پوست خود را با آب ولرم بشوئید تا مواد مضر را از سطح پوست بردارید. سپس صابون را روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

حدود دو تا سه دقیقه صبر کنید تا صابون فرصت داشته باشد که عصاره‌های گیاهان را به پوست منتقل کند. سپس با آب ولرم بشوئید و پوست خود را با حوله نرم خشک کنید. در نهایت یک آبرسان یا چرب کننده مناسب برای پوست خود را استفاده کنید.

 

تفاوت صابون ضد آگزما طبیعی با نوع شیمیایی آن:

  1. ترکیبات: صابون مخصوص آگزما طبیعی از مواد طبیعی مانند روغن‌های گیاهی و عناصر تسکین‌دهنده تهیه می‌شود. در مقابل، صابون‌های شیمیایی از ترکیبات شیمیایی مانند عناصر شیمیایی، مواد نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی تشکیل شده‌اند.
  2. خواص آرامش بخش: صابون طبیعی علاوه بر خواص تسکین‌دهنده و ضد التهابی، صابون ضد آگزما طبیعی ممکن است دارای خواص ضدعفونی کننده، مرطوب کننده و تقویت کننده پوست باشد. این مواد طبیعی معمولاً حساسیت کمتری در پوست ایجاد می‌کنند و برای افرادی که به آگزما و حساسیت پوستی دچار هستند، گزینه مناسبی هستند.

در مقابل، صابون‌های شیمیایی ممکن است حاوی مواد قابل تحمل برای پوست حساس نباشند و می‌توانند عوارض جانبی مانند خشکی، تحریک و التهاب پوست را ایجاد کنند. 

 

خرید صابون ضد اگزمای طبیعی:

صابون‌ های ضد اگزمای طبیعی را می‌توانید از فروشگاه‌ اینترنتی عطارطب تهیه کنید.

قبل از خرید صابون، لیست مواد تشکیل دهنده آن را بخوانید و از خرید صابون‌های حاوی ماده‌ای که به آن حساس هستید خودداری کنید.

همچنین قبل از استفاده از صابون، تست حساسیت را روی یک قسمت کم رنگ پوست خود انجام دهید و در صورت بروز هرگونه علامت نامطلوب، استفاده از صابون را قطع کنید.