در حال نمایش 3 نتیجه

ماسک تقویت مو گیاهی یک محصول طبیعی است که برای تقویت موها، تغذیه عمقی موها و افزایش حجم مو استفاده می‌شود.

انواع ماسک مو گیاهی و طبیعی معمولاً شامل عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی مختلف هستند که به طور مستقیم روی موها و پوست سر استفاده می‌شوند.

به شما توصیه می شود که در کنار ماسک مو برای تقویت مو، حتما از محصولات مراقبت از مو، محصولات تقویت مو گیاهی، شامپو گیاهی تقویت مو، صابون ضد ریزش و تقویت کننده مو موجود در عطارطب نیز استفاده نمایید.

دیگر محصولات عطارطب شامل:

لوسیون تقویت مو

محلول تقویت مو

محصولات تقویت ریشه مو

تونیک تقویت مو

 

ماسک تقویت مو گیاهی در عطارطب به چند صورت وجود دارد:

برخی از آنها مثل ماسک موی سانید آرا و لیروسانا هستند که باید روی موها قرار داده شده و موها را ماساژ دهید و بعد از چند ساعت آنها را شستشو دهید.

این دسته مثل کرم هستند.

دسته دیگر پودری هستند. این دسته از ماسک موهای گیاهی را باید با آب مخلوط کنید و روی مو قرار دهید مثل ماسک موی گیاهی دامیثا که در واقع یک نوع حنای بیرنگ نیز هست.

این ماسک مو را باید با آب مخلوط کرده تا به شکل خمیر نرمی درآید . غلظت این ماده باید در حد یک شامپو باشد و سپس آن را روی سر قرار دهید و بعد از چند ساعت موها را آبکشی کنید.

استفاده از ماسک مو به شکل کرم بسیار راحتتر است اما ماسک موهای پودری گاهی بسیاری طبیعی تر از محصولات دیگر هستند.

در کنار این ماسک موی سر می توانید از محصولات تقویت مو هم استفاده کنید.

 

برای استفاده از ماسک مو برای تقویت مو، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. شستشوی موها: قبل از استفاده از ماسک، موها را به طور کامل شستشو دهید تا از هر گونه آلودگی و روغن‌های زائد پاک شوند.

2. استفاده از ماسک: ماسک مورد نظر را روی موها و پوست سر مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا محصول به خوبی در موها جذب شود.

3. زمان نگهداری: ماسک را برای 15 تا 30 دقیقه روی موها نگه دارید تا عناصر موجود در ماسک به موها نفوذ کنند و اثر خود را نشان دهند.

4. شستشوی موها: پس از گذشت زمان مورد نیاز، موها را به طور کامل با آب گرم شستشو دهید تا ماسک به خوبی از موها و پوست سر شسته شود.

 

تفاوت و مزایای ماسک تقویت مو گیاهی نسبت به محصولات شیمیایی عبارتند از:

طبیعی بودن: ماسک‌های مو گیاهی از مواد طبیعی و عصاره‌های گیاهی تهیه می‌شوند و بدون استفاده از مواد شیمیایی قوی هستند. این مواد طبیعی می‌توانند به سلامتی موها کمک کنند و خطرات مربوط به مواد شیمیایی را کاهش دهند.

تقویت و تغذیه عمقی: ماسک‌های مو گیاهی می‌توانند به تقویت و تغذیه عمقی موها کمک کنند. این محصولات از طریق تأمین ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره‌های گیاهی به موها تغذیه می‌کنند و سلامت آنها را بهبود می‌بخشند.

عدم تحریک پوست سر: ماسک‌های مو گیاهی معمولاً خنک‌کننده و ضد التهاب هستند و می‌توانند به آرامش پوست سر کمک کنند. در مقابل، برخی محصولات شیمیایی ممکن است باعث تحریک پوست سر یا حساسیت شوند.

به طور کلی، ماسک‌های مو گیاهی به عنوان یک راه طبیعی و غیرضررآور برای تقویت موها محسوب می‌شوند و می‌توانند به بهبود سلامت موها و ایجاد حجم و برق در آنها کمک کنند.

 

خرید ماسک مو برای تقویت مو:

در سایت عطارطب بهترین ماسک موها شامل ماسک مو سانید آرا و لیروسانا هستند که حالت کرم دارند و ماسک موی دامیثا که به شکل پودر است.