نمایش 1–15 از 23 نتیجه

ماسک لایه بردار صورت طبیعی یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست است که باعث تمیز شدن پوست از سلول‌های مرده، رفع لک و جوش، روشن شدن و درخشان شدن پوست می‌شود.

این نوع ماسک‌ها با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی تهیه می‌شوند و عوارض جانبی کمتری نسبت به محصولات شیمیایی دارند.

 

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات از انواع لایه بردار طبیعی پوست، انواع لایه بردار گیاهی، انواع لیف لایه بردار، لایه بردار پوست خشک، لایه بردار پوست چرب استفاده کنید و بعد از این محصولات از انواع مرطوب کننده پوست استفاده کنید تا همیشه پوستی شاداب داشته باشید.

 

نحوه مصرف ماسک لایه بردار صورت طبیعی:

پاکسازی پوست: قبل از استفاده از ماسک، پوست خود را به طور کامل پاکسازی کنید. از روش‌های معمول مانند شستشو با آب گرم و ملایم و استفاده از محصولات پاکسازی صورت می‌توانید استفاده کنید. این کار به پوست شما کمک می‌کند تا مواد موجود در ماسک به خوبی در پوست جذب شوند.

 

اعمال ماسک: ماسک را به طور یکنواخت بر روی پوست خود بمالید. می‌توانید از انگشتان خود یا ابزارهایی مانند برس استفاده کنید. از ناحیه دور چشم و لب خودداری کنید و به جای آن از ماسک‌های مناسب برای این مناطق استفاده کنید.

 

زمان نگهداری: معمولاً ماسک‌های طبیعی لایه بردار به طور متوسط بین 10 تا 20 دقیقه روی پوست نگه داشته می‌شوند. با این حال، بهتر است دستورالعمل تولید کننده را بررسی کنید، زیرا زمان مورد نیاز برای هر محصول ممکن است متفاوت باشد.

 

شستشو: پس از گذشت زمان مقرر، ماسک را با آب گرم و ملایم شستشو دهید. بهتر است در حین شستشو از حرکات ملایم و دورانی استفاده کنید تا ماسک به خوبی از پوست جدا شود.

 

در اینجا نحوه استفاده از ماسک لایه بردار و تفاوت آن‌ها با نوع شیمیایی را بررسی می‌کنیم.

این ماسک‌ها نسبت به محصولات شیمیایی، مزایای زیر را دارند:

– از مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده‌اند و عارضه جانبی کمتری دارند.
– ارزان‌تر و در دسترس‌تر هستند و نیاز به خرید ندارند.
– تاثیرات آن‌ها بر پوست، بلندمدت‌تر و پایدارتر هستند.

 

اما محصولات شیمیایی، معایب زیر را دارند:

– از مواد شیمیایی تولید شده‌اند که ممکن است باعث حساسیت، التهاب، خشکی یا جوش شود.
– گران‌تر و کمتر در دسترس هستند و نیاز به خرید دارند.
– تاثیرات آن‌ها بر پوست، کوتاه‌مدت‌تر و ضعیف‌تر هستند.

 

خرید ماسک لایه بردار صورت:

مهم است بدانید که هر پوستی ممکن است به نوع خاصی از محصولات بهتر واکنش نشان دهد. قبل از استفاده از هر نوع ماسک، بهتر است جنس پوست خود را بدانید و محصولی مناسب جنس پوست خودتان را انتخاب کنید.