مراقبت از مو، انواع موی سر و راه های نگهداری مو

بهترین رنگ موی گیاهی و طبیعی بدون آمونیاک (معرفی برند و راهنمای خرید)

بهترین رنگ موی گیاهی و طبیعی

یکی از مهمترین بخش ها برای زیبایی هر فرد، موها هستند. استفاده از رنگ موی گیاهی بجای رنگ موی شیمیایی امروزه بسیار رو به افزایش است. برای خرید رنگ موی گیاهی، در اینجا بهترین رنگ موهای گیاهی و طبیعی که فقط از گیاهان دارویی تهیه شده است معرفی خواهد شد.

به شما توصیه می شود که در کنار این محصولات، از محصولات مراقبت از مو شامل انواع شامپوی گیاهی هم استفاده نمایید. همچنین حتما مقاله بهترین رنگ موی قهوه ای گیاهی را نیز مطالعه نمایید.

 

بهترین رنگ موی گیاهی و طبیعی بدون آمونیاک در عطارطب شامل موارد زیر هستند:

رنگ موی گیاهی ابریشم:

بهترین رنگ موی گیاهی - ابریشم

 

ابریشم یک برند ایرانی است و تولید کننده انواع محصولات مراقبت از مو است. محصولات این شرکت 100% گیاهی و طبیعی است.

از مهمترین محصولات ابریشم می توان به رنگ موهای ابریشم اشاره کرد. این رنگ مو های گیاهی فاقد آمونیاک هستند، نیاز به اکسیدان و هیچ ماده شیمیایی ندارند و فقط کافی است تا با آب مخلوط شده و روی مو قرار گیرند.

در فیلم زیر به معرفی رنگ های ابریشم پرداخته شده است.

 

به همین دلیل خانم های باردار و شیرده، افراد مبتلا به سرطان، دیابتی ها و افرادی دارای آلرژی که نمی توانند از رنگ موی شیمیایی استفاده کنند به راحتی می توانند از این رنگ مو استفاده نمایند.

رنگ موی ابریشم شامل 5 رنگ مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، زیتونی و شرابی است.

ترکیبات: این رنگ موی طبیعی از حنا، پوست گردو، وسمه، مورد، روناس، بابونه و … تشکیل شده است.

این محصول شامل چه مواردی است: داخل بسته این رنگ مو شامل یک بسته رنگ حدود 100 گرمی، یک ظرف رنگ برای آماده سازی رنگ مو، یک جفت دستکش یکبار مصرف برای راحت رنگ کردن موهایتان و یک کلاه برای اینکه بعد از رنگ کردن موها روی مو قرار گیرد تا رنگ به خوبی عمل کند.

خواص: تسکین خارش پوست سر، کاهش شوره، تقویت و نرمی مو، حجم دهندگی، ترمیم مو، تنظیم چربی پوست سر، خونرسانی به ریشه مو. یکی از ویژگی های مهم این رنگ مو آن است که استفاده مداوم از آن برای افردی که موهایشان سفید شده، باعث بازگشت رنگ اصلی موها شده و سفیدی مو به مرور از بین خواهد رفت.

خرید رنگ موی ابریشم

 

رنگ مو گیاهی دارگل:

بهترین رنگ موی گیاهی - دارگل

دارگل اولین تولید کننده رنگ مو کاملا گیاهی در ایران است.

مهمترین محصولات این شرکت هم شامل رنگ موی دارگل است که از گیاهان دارویی تهیه شده است. 

رنگ موی دارگل در 4 رنگ مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و زیتونی موجود است.

ترکیبات: رنگ های دارگل از حنا ، بابونه ، رزماری ، سدر و … تهیه شده که علاوه بر تقویت و جلوگیری از ریزش مو، موهای شما را تقویت کرده، شوره سر را برطرف و باعث نرمی موهای شما می شود. 
این محصول شامل چه مواردی است: داخل بسته بندی این رنگ، 2 بسته رنگ هر کدام به وزن حدود 50 گرم است. همچنین در کنار رنگ مو یک کلاه رنگ و یک جفت دستکش یکبار مصرف هم در بسته موجود می باشد. 

خواص رنگ مو: کاملا گیاهی، افزایش رشد مو، تقویت پیاز مو، کاهش ریزش موها، از بین برنده شوره سر، ایجاد لطافت و نرمی، تقویت مو

خرید رنگ موی دارگل

 

رنگ موی گیاهی شاژن:

بهترین رنگ موی گیاهی - شاژن

این محصولات هم در 4 رنگ موی گیاهی شامل مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و زیتونی تهیه شده است. 

در بسته بندی رنگ موی شاژن چه مواردی موجود است: داخل بسته بندی این رنگ، یک بسته رنگ مو حدود 100 گرمی، یک جفت دستکش یکبار مصرف، یک کلاه رنگ.

خواص: کاملا طبیعی، رنگ پذیری بالا و یکنواخت، تقویت کننده مو، ضد ریزش مو، قابل استفاده بر روی رنگ های شیمیایی، حفظ رطوبت و نرمی مو، ضد موخوره و شکنندگی موها

خرید رنگ موی شاژن

 

پاسخ به چند سوال مهم در مورد انتخاب بهترین رنگ موی گیاهی:

آیا بهترین برندهای رنگ موی گیاهی از مواد شیمیایی هم استفاده می کنند؟

به هیچ وجه در این رنگ های طبیعی از مواد شیمیایی استفاده نشده است. این محصولات جزو رنگ مو بدون امونیاک بوده و فقط باید با آب مخلوط شود تا آماده استفاده شود.

 

ترکیبات اصلی این رنگ موهای گیاهی چه هستند؟

ترکیب اصلی رنگ مو با حنا و پوست گردو است اما در این رنگ ها گیاهان دارویی دیگر مانند رزماری، بابونه، سدر و … نیز استفاده شده است

 

آیا از این رنگ ها در دوران بارداری و شیردهی هم می توان استفاده کرد؟

این رنگ مو گیاهی در دوران بارداری هم استفاده می شود.

این محصولات هیچ گونه عوارضی ندارند و خانم های باردار میتوانند از آن به راحتی استفاده نمایید.

ترکیبات طبیعی و سالم این رنگ ها هیچ عوارضی ندارد و برخلاف رنگ های شیمیایی روی جنین هیچ اثری نخواهد داشت.

البته باید دقت کنند که به ترکیبات این رنگ ها حساس نباشند. در صورت حساس نبودن به گیاهان مصرف آن هیچ مانعی ندارد. قبل از استفاده حتما تست حساسیت انجام دهید.

 

آیا بهترین رنگ موهای گیاهی معرفی شده را آقایان هم می توانند استفاده کنند؟

بله، این محصولات جزو رنگ موی مردانه گیاهی نیز به حساب می آیند و علاوه بر خانم ها، آقایان هم میتوانند از آن استفاده کنند.

 

رنگ موی گیاهی برای موهای سفید هم قابل استفاده است؟

این رنگ ها سفیدی موهای شما را برطرف می کنند. البته باید دقت کنید که شاید با یک بار استفاده سفیدی کامل برطرف نشود.

به همین دلیل بهتر است که کمتر از 24 ساعت از استفاده از این رنگها، یکبار دیگر رنگ را استفاده کنید تا سفیدی مو کامل رفع شود.

رنگ موی گیاهی برای موهای سفید بسیار کاربرد دارد به صورتی که استفاده مستمر از آنها می تواند رنگ طبیعی موها را بازگردارند و سفیدی موها را برای همیشه از بین ببرد.

 

چه مدت باید رنگ موی گیاهی را روی موها بگذاریم؟

این مورد بسته به جنس مو و پوست سر دارد. اما معمولا زمان مناسب ماندن رنگ روی سر بین 1 تا 2 ساعت است و بعد از آن می توانید آنها را آبشکی کنید.

 

رنگ موی گیاهی چقدر ماندگاری دارد؟

هر کدام از موارد گفته شده از بهترین رنگ موهای گیاهی، معمولا ماندگاری کمتری از نوع شیمیایی دارند اما به طور معمول بسته به جنس مو و پوست سر 3 – 5 هفته روی موها رنگ خوبی را خواهید داشت.

 

آیا رنگ موی گیاهی برای همه افراد بی خطر است؟

این رنگ را همه خانم ها و آقایان می توانند استفاده کنند. به دلیل ترکیبات سالم و طبیعی آن، همه خانم های باردار و شیرده، افراد مبتلا به سرطان، دیابتی ها و افرادی دارای آلرژی که نمی توانند از رنگ موی شیمیایی استفاده کنند به راحتی می توانند از این رنگ مو استفاده نمایند.

 

چگونه می‌توان دوام رنگ موی گیاهی را افزایش داد؟

برای افزایش دوام رنگ موی گیاهی، توصیه می‌شود که موها را در دمای نزدیک به دمای بدن رنگ کنید و برای شستشو از شامپو های گیاهی استفاده نمایید.

 

آیا بهترین رنگ موهای گیاهی معرفی شده می‌تواند به موها آسیب برساند؟

رنگ موی گیاهی به دلیل فقدان مواد شیمیایی مضر، معمولاً به موها آسیب نمی‌رساند و در بسیاری از موارد، به تقویت و رشد مو کمک می‌کند.

 

ایا رنگ مو گیاهی باعث تقویت مو می شود؟

این رنگ ها به دلیل داشتن گیاهان دارویی و نداشتن هیچ ماده شیمیایی باعث تقویت مو، افزایش رشد مو، رفع خارش و موخوره مو، تقویت ریشه مو شده و استفاده از آنها ریزش مو را از بین برده و سفیدی مو را به مرور از بین می برد.

 

آیا رنگ موی گیاهی، بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو است؟

بله، این رنگ ها به دلیل گیاهان دارویی متعدد تقویت کننده مو و ریشه مو بوده، ریزش مو را برطرف کرده، گردش خون در پوست سر را زیاد کرده و به افزایش رشد موها کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *