مراقبت از مو, مقالات

بهترین شامپو برای موهای معمولی

برای مراقبت از هر جنس مویی نیاز به محصولات مراقبت از مو برای همان جنس مو نیاز است. 

موهای معمولی برای شستشوی روزانه نیاز به شامپو موهای معمولی دارند. در اینجا به شما چند نوع از انواع شامپو گیاهی برای موهای معمولی معرفی می شود که هر کدام کاربرد خاصی برای شما خواهد داشت. 

به شما توصیه می شود که حتما مقالات مراقبت از مو سایت را نیز مطالعه نمایید.

بهترین شامپو برای موهای معمولی:

موهای معمولی کمی چرب هستند اما نه به طور کامل، بنابراین نیاز به شامپویی ملایم دارند که چربی پوست سر را متعادل نماید و پاک کننده خوبی باشد. برای موهای معمولی، بهترین شامپو، شامپو سبوس برنج پرمون است.

بهترین شامپو برای موهای معمولی - شامپو سبوس برنج پرمون برای موهای معمولی

این شامپو یک آنتی اکسیدان طبیعی است که موهای شما را تقویت کرده و از ریزش آن هم جلوگیری می کند.

از جمله خواص این شامپو می توان به این موارد اشاره کرد: مخصوص موهای معمولی، مراقبت از موها در برابر تابش اشعه مضر UV، سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، غنی از مواد معدنی مورد نیاز پیاز مو، جلوگیری از سفیدی و ریزش مو، حاوی ویتامین های گروه B و E، تنظیم pH نرمال مو

از جمله ترکیبات ترکیبات اصلی این شامپو می توان به عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

خرید شامپو سبوس برنج پرمون برای موهای معمولی

 

بهترین شامپو ضد ریزش مو برای موی معمولی:

برای درمان ریزش مو، شامپوی شما باید تقویت کننده مو باشد و ریشه و ساقه مو را تقویت و تغذیه نماید. برای رفع این مشکل به شما شامپو ضد ریزش موی علاج را توصیه می کنیم که برای موهای معمولی و چرب مناسب است.

از جمله خواص این شامپوی گیاهی می توان به این موارد اشاره کرد: جلوگیری از ریزش مو، افزایش رشد مو، تغذیه مو، ضد عفونی کننده و ضد قارچ، سر، سرشار از ویتامین‌های گروه B و E، فاقد مواد شیمیایی حساسیت‌زا و التهاب آور چون رنگ های شیمیایی و برخی سولفات‌ها و نگهدارنده های مصنوعی. کنترل کننده چربی و PH پوست سر

ترکیبات این شامپوی گیاهی شامل عصاره مورد، آویشن، سبوس برنج، گیاه همیشه بهار، حنا، رزماری

خرید شامپو ضد ریزش مو مخصوص موهای معمولی

 

بهترین شامپو گیاهی ضد شوره برای موهای معمولی:

این نکته را باید بدانید که شوره سر گاهی دلایل دیگری هم دارد. یکی از دلایل شوره سر می تواند به دلیل مشکلات کبدی شما باشد.

مشکلات کبدی خود را به صورت شوره سر نشان داده و باید حتما این مسئله را رفع کنید. مثلا اگر کبد چرب دارید یا کبد شما نیاز به پاکسازی داشته باشد. بنابراین به شما توصیه می شود که حتما در کنار انتخاب یک شامپوی مناسب، حتما معجون کبد اکرام را که برای رفع کبد چرب، مشکلات کبد و پاکسازی کبد است استفاده کنید.

اما برای پاکسازی پوست سر و موهایتان گزینه مناسب، شامپو ضد شوره علاج است. این شامپو برای موهای معمولی و چرب طراحی شده و شوره سر را رفع خواهد کرد.

بهترین شامپو برای موهای معمولی - شامپو ضد شوره علاج برای موهای معمولی

از جمله خواص این شامپو می توان به این موارد اشاره کرد: جلوگیری از شوره سر و کمک به رشد و تغذیه آن، ضد عفونی کننده و ضد قارچ، سرشار از ویتامین‌های گروه B و E، فاقد مواد شیمیایی حساسیت‌زا و التهاب آور چون رنگ های شیمیایی و برخی سولفات‌ها و نگهدارنده های مصنوعی.

مواد تشکیل دهنده این شامپو شامل عصاره سیر، چای سبز، رزماری، گزنه، گیاه همیشه بهار و آلوئه ورا است.

خرید شامپو ضد شوره علاج مخصوص موهای معمولی

 

بهترین شامپو ضد موخوره برای موهای معمولی:

موخوره عارضه ای است که از نوک موها شروع شده و تا ریشه مو ادامه پیدا می کند و در این وضعیت نوک مو دوشاخه یا چند شاخه می شود. برای رفع این مشکل در افرادی که موهای معمولی دارند بهترین شامپویی که می توان به شما پیشنهاد داد، شامپو سبغ برای موهای معمولی است.

بهترین شامپو برای موهای معمولی - شامپو سبغ اصل برای موهای معمولی

این شامپو سبغ مخصوص موهای معمولی تنها شامپو سبغ دارای مجوز و سیب سلامت است.

شامپو سبغ یکی از بهترین شامپو ها برای رفع موخوره، جلوگیری از ریزش و ضد ریزش مو و همچنین تقویت کننده پیاز و ساقه موها است. علاوه بر این این شامپو باعث رفع سفیدی موها می شود.

در این شامپو گیاهان دارویی مانند بومادران، رزماری، مریم گلی، سبوس برنج، گزنه، ریشه شیرین بیان، ساقه انار، چای سبز، مورد، آویشن، پنیرک، بابونه، کنجد، فندق، حنا و چند گیاه دارویی دیگر استفاده شده است.

از جمله خواص این شامپو می توان به این موارد اشاره کرد: ضد موخوره، تقویت مو، پرپشت شدن و براق شدن موها، درمان ریزش مو، ضد قارچ، رفع خارش سر، کمک به رویش مجدد موها، رفع سفیدی مو و مشکی شدن موها، رفه شپش و تخم شپش به دلیل وجود روغن اسپند.

همچنین می توان گفت که این شامپو، قوی ترین شامپوی گیاهی بدون مواد نگهدارنده و شیمیایی است.

خرید شامپو سبغ معمولی

 

بهترین شامپوی تقویت کننده مو برای موهای معمولی:

شامپوی تقویت کننده مو باید، پیاز مو و ساقه آن را تقویت کرده، باعث تغذیه مو شده، رشد مو را زیاد کرده و باعث پرپشتی موهایتان شود. بهترین شامپو برای موهای معمولی که باعث تقویت مو شود، شامپو قزل گون است.

بهترین شامپو برای موهای معمولی - شامپو قزل گون برای موهای معمولی

این شامپو اگر در کنار محلول قزل گون استفاده شود بسیاری از مشکلات مو و پوست سر شما را رفع خواهد کرد.

این شامپو حتی ادعا دارد که در چند جلسه ریزش مو را رفع می کند.

استفاده مداوم از این شامپو باعث رویش مجدد موهایتان خواهد شد.

از جمله خواص این شامپو شامل: تقویت مو، ضد ریزش مو، افزایش رشد مو، حالت دهنده مو، ضد شوره و افزایش دهنده استحکام مو

 

نکاتی در مورد انتخاب بهترین شامپو گیاهی برای موهای معمولی: 

انتخاب یک شامپوی گیاهی مناسب برای موهای معمولی می تواند باعث تعادل در رطوبت و چربی مو شده، درخشش موها را افزایش داده و باعث تقویت و شادابی موها شود. در اینجا چند نکته مهم در مورد انتخاب بهترین شامپو برای موهای معمولی گفته خواهد شد.

مواد تشکیل دهنده: شامپوهای شیمیایی عوارض زیادی را در طولانی مدت برای موهایتان دارند. معمولا شامپوهای گیاهی مناسب از ترکیب چند گیاه دارویی تشکیل شده که اثر خوب و طولانی مدت و مناسبی روی موهایتان خواهند داشت.

در این شامپوها باید ترکیب گیاهان دارویی یا عصاره آنها وجود داشته باشد. وجود ویتامین های گروه B و E نیز می تواند به بهبود سریعتر موهایتان کمک کند.

از مواد شیمیایی دوری کنید: معمولا برای موهای معمولی نیاز است که شوینده ها و مواد تشکیل دهنده شامپو ملایم باشند. اغلب شامپوهای شیمیایی حاوی مقادیر زیادی سولفات هستند که به مرور باعث خشکی و آسیب های زیاد به موهایتان خواهند شد. این مقدار در شامپو های گیاهی بسیار کم یا حتی صفر است.

 

توجه به نوع مشکل موها: اگر برای مصرف روزانه به شامپو نیاز دارید، یک شامپوی گیاهی بسیار مناسب است اما اگر دچار ریزش مو، موخوره، شوره و موارد دیگر هستید بهتر است شامپویی انتخاب کنید که به صورت تخصصی آن مشکل را برطرف نماید.

 

رطوبت مو را حفظ کنید: یکی از نکات مهم در استفاده از شامپو این است که نوع شامپو به گونه ای باشد که باعث بهبود رطوبت پوست سر و موها شده و مانع خشکی موها شود.

 

نکات دیگر:

به دنبال شامپوهایی باشید که به طور خاص برای موهای معمولی طراحی شده باشند.

از شامپو زدن هر روز موها خودداری کنید، زیرا این امر می تواند چربی طبیعی موها را از بین ببرد و آنها را خشک تر کند.

از آب ولرم برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.

از نرم کننده و ماسک مو به طور مرتب بعد از شامپو استفاده کنید.

از سشوار و اتو مو با درجه حرارت بالا خودداری کنید.

از کلاه برای محافظت از موهای خود در برابر نور خورشید و باد استفاده کنید.

از یک رژیم غذایی سالم و متعادل پیروی کنید که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای سلامت مو باشد.

به اندازه کافی آب بنوشید.

استرس خود را مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *