پوست و مو, مقالات

با ماسک قهوه و شیر بیست سال جوان شوید، فقط در یک هفته

ماسک قهوه و شیر

هر فردی در طول روز حداقل یکبار صورت خود را با آب می‌شوید. این کار ممکن است تا چند بار هم تکرار شود و حتما نیاز به محصولات زیبایی و مراقبت از پوست دارید.

شستشوی صورت برای پوست فواید زیادی دارد، بخصوص برای افرادی که می‌خواهند چهره‌ای زیبا و پوستی سالم داشته باشند.

اما خیلی بهتر می‌شود اگر صورت به نحوی شستشو شود که اثر جادویی روی پوست صورت داشته باشد. ماسک قهوه و شیر یک ماسک جادویی است. برای این شستشوی و ساخت این ماسک جادویی تنها به دو ماده نیاز است: قهوه و شیر.

 

روش ساخت ماسک قهوه و شیر:

در اینجا می‌توانید به صورت خلاصه روش ساخت و مصرف این ماسک را به صورت اسلاید ورق بزنید و ببینید.

برای دیدن اسلایدها، اسلایدها را به سمت چپ ⇐ حرکت دهید.

 

استفاده از ماسک قهوه و شیر، علایم پیری را از بین برده و باعث می‌شود که خیلی جوانتر ازسن واقعی خود به نظر برسید.

 

چیزهایی که برای ماسک قهوه و شیر نیاز دارید:

قهوه – 1 قاشق غذاخوری

شیر – 1 قاشق غذاخوری

ماسک قهوه و شیر

 

برای ساخت ماسک قهوه و شیر چه کاری باید انجام داد:

1 قاشق غذاخوری قهوه صاف و آسیاب شده را برداشته و آن را با 1 قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید. از این ترکیب خمیری خشن بدست می‌آید که نیاز است چند دقیقه در جایی بماند تا این خمیر استراحت کند.

لازم است که این مخلوط را به آرامی روی صورت و گردن پخش کنید و صورت را به آرامی ماساژ دهید و بگذارید تا روی صورت خشک شود.

بعد از 15 الی 20 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید. استفاده از این مخلوط باعث از بین رفتن پوست مرده شده و پوست و چهره را روشن‌تر می‌کند.

 

ماسک قهوه و شیر عطر بسیار خوبی دارد و می‌توانید از آن در ابتدای صبح استفاده کرده و صبح خود را با انرژی مضاعف شروع کنید. شیر استفاده شده در این ماسک، پوست را به طور کامل تغذیه می‌کند.

این ماسک پوست شما را مانند پوست یک کودک لطیف و نرم می‌کند. از طرف دیگر قهوه به عنوان یک محرک عمل کرده و منافذ پوست را باز می‌کند. این ماده چین و چروک پوست را حذف کرده و باعث جوانتر شدن پوست شما می‌شود.

 

خب! حالا نوبت شماست که این ماسک را درست کنید. ساخت این ماسک قهوه بسیار ساده بوده و برای پوست شما بسیار مفید می‌باشد. بعد از اولین بار استفاده از این ماسک متوجه تفاوت پوست خودتان با قبل خواهید شد.

این ماسک التهاب را کاهش داده، پوست را روشن و مانند یک بچه نرم و صاف می‌کند. این شستشوی شگفت انگیز را در خانه امتحان کنید و فراموش نکنید که آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 

نکته مهم: ممکن است بعد از استفاده از ماسک قهوه و شیر احساس سوزن کمی روی پوست خود داشته باشید، اما نباید این میزان به حدی باشد که باعث ناراحتی شما شود. اما اگر احساس ناراحتی از استفاده این ماسک داشتید آن را به سرعت از روی پوست خود پاک کنید. قبل از استفاده حتما مقداری از ماسک قهوه و شیر را روی بخشی از پوست خود امتحان کنید تا اطمینان پیدا کنید که حساسیتی نداشته باشید زیرا پوست هر فردی ممکن است نسبت به مواد مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان دهد.

[ratings]

منبع: عطارطب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *